ENGLISH
Начало
Покана за участие
Покана за участие
(Филиал Разград)
Покана за участие
(Филиал Силистра)
Гост лектори
Програмен комитет
Работни езици
Организационен
комитет
Тематични
направления
Изисквания към
оформлението
на докладите
Етика за
публикуване
Такса за участие
Срокове
Програма на
конференцията
Публикуване на докладите
Наградени доклади "Best Paper"
Научни трудове
на Русенски университет
Адрес за кореспонденция
НАУЧНА СЕСИЯ ЗА СТУДЕНТИ И ДОКТОРАНТИ
Покана за участие
Доклад-образец
Програма на
конференцията
Сборници с доклади

Научни трудове за 2017 г.

Факултет ПРИРОДНИ НАУКИ И ОБРАЗОВАНИЕ
Серия 6.3 - Езикознание, литературознание и изкуствознание.

Корица
Начални страници

  1. FRI-2G.405-1-LL-01
    Expressive Potential of the Phraseological Units with Anthroponym Components in the Bulgarian Language
    Emilia Nedkova
  2. FRI-2G.405-1-LL-02
    The Language of One Letter of Nikola Mikhaylovsky to Stoyan Robovsky
    Ivo Bratanov
  3. FRI-2G.405-1-LL-03
    Teaching Tourism in English through a Mobile Application
    Petar Todorov, Tsvetana Shenkova
  4. FRI-2G.405-1-LL-04
    "We are in a Hellish Situation": Folk Suffering in the Novel "Under the Yoke" by Ivan Vazov
    Nikola Benin
  5. FRI-2G.405-1-LL-05
    Blessing and Creation in Ivan Grozev’s Poem The Swan of Eternity”
    Velislava Doneva
  6. FRI-2G.405-1-LL-06
    Poetic Marks in "A Notebook" by Stefan Gechev
    Zvezdelina Bratanova
  7. FRI-2G.405-1-LL-07
    Aspects of the Concept of the “Angel in the House” in the Children’s Fantasy Texts by George Macdonald
    Iliyana Benina
  8. FRI-2G.405-1-LL-08
    Application of the Content of the Bulgarian Language and the Literature Curriculum for the Production of Text at the Initial Stage
    Kameliya Koycheva
  9. FRI-2G.407-1-AS-01
    General acoustics qualities of string instruments
    Pavel Stefanov
  10. FRI-2G.407-1-AS-02
    Voice of the Abyss - The Unknown German-Speaking Personal Diary The Composer Dimitar Nenov (1901 - 1953)
    Polina Antonova
  11. FRI-2G.407-1-AS-03
    Successful Practices in Non-Professionals Music Education
    Petya Stefanova



Copyright © 2008-2024