РУСЕНСКИ УНИВЕРСИТЕТ "АНГЕЛ КЪНЧЕВ"
СЪЮЗ НА УЧЕНИТЕ - РУСЕ

СБОРНИЦИ С ДОКЛАДИ от 2010 г.

Факултет БИЗНЕС И МЕНИДЖМЪНТ
Серия 5.2 - Европеистика

Корица и начални страници

1. За праведника и нечестивеца в Книгата на притчите (the Book of Proverbs) в авторизираната версия на Библията (AV/KJB) (лингвокултурно изследване)
       Р.Петрова
2. Основни предизвикателства пред финансовата стабилност на България. Законодателни предизвикателства
       М.Христов
3. Последният конституционен референдум в Турция
       В.Чуков
4. Влияние на процеса на глобализация на света в Европа и в България
       Р.Вълкова
5. Опит за анализ на казуса с 12-те карикатури на Мохамед, публикувани в датския вестник «Юландс постен» през 2005г
       М.Корнажева
6. Макрорегионалният подход на управление и координация на процесите на териториално сближаване в Европа: Стратегията на Европейския съюз за развитие на дунавското пространство
       С.Карапчански
7. Гражданското участие в процесите на вземане на решения и взаимодействие с публичните институции
       М.Даковска
8. Еволюция на възгледите в концепцията за национална сигурност на Франция в европейски контекст
       К.Коев
9. The EU Position toward Frozen Conflicts Influence on Security and Energy Stability in Black Sea Region
       T N. Nechayeva-Yuriychuk
10. A South Energy Corridor from the Caspian Region to Europe
       R. Mammad
11. Minority Concept and Related Issues
       N.Marmaryan
12. За някои паралели в драмата Хамлет от Уилиам Шекспир и библейската Книга на притчите
       Р.Петрова
13. Мястото на България в “Изследване на културните ценности в Европа”
       Ю.Попова
14. Фолклендската криза или защо империята отвърна на удара
       Л.Дичева
15. Различни гледни точки за езика на омразата и неговото отношение към свободата на словото в американската и европейската теория и практика
       Н.Живановски
16. Х Bildungsmarketing im Bolognaprozess
       H. Fugunt
17. За дефинирането на дефиницията
       З.Тодорова
18. За лингвистичното разбиране на дефиницията
       З. Тодорова
19. Манипулативната реклама като форма на нелоялна конкуренция
       В.Гачевска, И.Кошарова

Последни страници